**خدای من**

 تو اگر دلگیری
لحظه ای چشم ببند
اندکی اشک بریز
و بخوان نام مرا
به تو من نزدیکم
نام من یزدان است
لقبم ایزد پاک
تو مرا زمزمه کن
خواهم آمد سویت
بی صدا یادم کن
یا که فریادم کن
که منم منتظر فریادت...

 

خدایا دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

زهره
ساعت8:16---2 شهريور 1392
,وبلاک زیبایی داری عزیز خیلی خوشم اومد اگه تونستی یه سر به وبلاگ من هم بزن خوشحال میشم
پاسخ:ممنون که به من سرزدید اما ادرس وبلاگتونو ننوشتید


fahimeh
ساعت19:20---27 مرداد 1392
مــَن تنهــا کـَمـــے متفاوتـم

وَقـتـــے تـَمـام دردهـاـے دنیـا روی شـانه هـاے دُخـتـَرانه ام کــوه میشَـوَد

مَــن به پهـناے تمام کــوهپایه هـا

لبخنــد مــــے زَنـَم...!


پاسخ:like


arash
ساعت14:59---27 مرداد 1392
من اززندگی کسی حذف شدم که...برای داشتنش خیلی هارا از زندگیم حذف کردم!
پاسخ: ممنون زیبا بود


محسن123
ساعت10:39---27 مرداد 1392
گاه دلم میگیرد



گاه زندگی سخت میشود



گاه تنها تنهایی ارامش می اورد



گاه گذشته اذیتم میکند



گاه هوایت دیوانه ام میکند



این "گاه ها" گه گاه تمام روز و شب من میشوند



ان وقت بغض گلویم را میگیرد



درست مثل همین روز ها...!
پاسخ: ممنون زیباست


fahimeh
ساعت10:18---27 مرداد 1392
گآهـــے خیآلـ میکـُنَم



روی دَستــِ خُدا مآنده اَم . ..



خَسته اش کرَده اَم



خودَش هَم نمـــے دانـَد



بآ مَن چه کُند . . . !
پاسخ: مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسییییییییییییییییییییییییییییی


bahar
ساعت8:56---27 مرداد 1392
قشنگ بود مرسی عزیزم
پاسخ:فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, | 23:47 | نويسنده : آتریسا |